GoogleAnalytics

Speciális szegmensek

A látogatások szegmentálása révén hatékony szűrőket hozhat létre mindössze néhány egérkattintással.

Áttekintés

A Google Analytics egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb funkciója a Speciális szegmentálás. Segítségével elkülönítheti a forgalomadatok egyes részhalmazait, és azokat külön-külön is elemezheti. Választhat előre definiált egyéni szegmensekből, ilyen például a "Fizetett forgalom" és a "Látogatások konverziókkal", vagy létrehozhatja saját szegmenseit a rugalmas, könnyen használható szegmenskészítővel. Ezután akár egy, akár több szegmenst alkalmazhat az aktuális vagy a korábbi adatokra, sőt a jelentésekben a szegmenseket egymás mellett megjelenítve a teljesítményüket is összehasonlíthatja. Minden bizonnyal hasznosnak fogja találni.

Előnyök:

  • A Speciális szegmentálás révén a Google Analytics valamennyi látogatói adatát könnyebben kezelhető halmazokra bonthatja fel.
  • Választhat az előre definiált egyéni szegmensek közül, vagy létrehozhat új szegmenseket is.
  • Egy-egy szegmenst az összes múltbeli forgalomadatra alkalmazhat, így mélyreható elemzéseket végezhet, és értékes felismerésekre juthat, melyek által javíthatja jövőbeli kampányait és online tapasztalatait.