GoogleAnalytics

Remarketing a Google Analytics használatával

Remarketing használatával hatékonyan bővítheti elérését, és az ügyfeleket egy lépéssel közelebb hozhatja a vásárláshoz. Még soha nem volt ennyire egyszerű kihasználni a Google Analytics által kínált értékes adatokat a kampányok teljesítményének javítása érdekében.

Remarketing

Áttekintés

A Google Analytics használatával végzett remarketing során értékes adatokhoz juthat webhelye olyan látogatóival kapcsolatban, akik érdeklődnek az Ön által kínált termékek és szolgáltatások iránt – ilyenek például azok a látogatók, akik bizonyos oldalakat hosszabb ideig tekintenek meg, illetve cikkeket helyeznek bevásárlókosarukba. Miután azonosította célközönségét, a Google Display Hálózaton (GDN) keresztül kifejezetten erre a közönségre szabott hirdetéseket jeleníthet meg számukra.

Hogyan működik mindez?

A kívánt ügyfeleket egyszerűen és gyorsan megtalálhatóvá tettük. Válasszon előre meghatározott remarketinglistákról, vagy hozza létre saját testreszabott listáit a jól ismert Google Analytics mutatók, például a megtekintett oldalak, a látogatás időtartama és a célok teljesítése alapján. Ezután küldje el automatikusan ügyféllistáit a Google AdWords számára, amelynek segítségével akár perceken belül, mindössze néhány kattintással jeleníthet meg célzott hirdetéseket. Érje el pontosan a kívánt közönséget a GDN több mint kétmillió webhelyén keresztül.

Hol található?

Kattintson a Google Analytics lapjának felső sarkában található „Rendszergazda” lapfülre, majd kattintson a „Remarketinglisták” lapfülre.

Miért érdemes a Google Analytics remarketingszolgáltatását használni?

  • Érje el pontosan a megfelelő ügyfeleket értékes online adatok használatával
  • Jelenítsen meg célzott GDN-hirdetéseket a kívánt ügyfélcsoportok számára
  • Jól átlátható kezelőfelületünkön egyszerűen hozhat létre és szerkeszthet kifinomult listákat

Gondolja át, hogy a remarketing hogyan illeszkedhet hirdetési stratégiájába

  • Találjon és nyerjen meg új ügyfeleket földrajzi környezetében
  • Ösztönözze vásárlásra a bizonytalan, összehasonlításokat végző ügyfeleket
  • Csábítsa vissza azokat a vásárlókat, akik cikkeket helyeztek bevásárlókosarukba, de nem vásárolták meg azokat
  • Őrizze meg azokat az ügyfeleket, akik korábban már vásároltak Öntől
  • Leghűségesebb ügyfelei számára kínáljon különleges rangot és kiemelt ajánlatokat

Ügyfél általi ajánlás

SPIL GAMES

„A Google Analytics remarketing szolgáltatása nagyon egyszerűen használható, és pont azokat a felhasználókat lehet vele elérni, akiket mi szeretnénk. Különösen hatékonnyá teszi az, hogy a Google Analytics és AdWords rendszerébe van integrálva, így nem volt szükség szakembereink átképzésére.

„Számos lehetőséget látunk benne – például nagyobb számú, de kisebb méretű vizuális kampányokat hozhatunk létre, amelyek ügyfeleink adott csoportjait célozzák.”

– Jeroen van der Veen, a Spil Games vezető SEA-szakértője