GoogleAnalytics

Közösségi konverziók

A közösségi média befektetésmegtérülésének bizonyítása még az online marketing tapasztalt szakértőinek is nehéz feladat. Volt. A Konverziók jelentés segítségével pontosan figyelemmel kísérheti a közösségi médiában folytatott marketing hatását saját vállalkozására.

Közösségi konverziók

Áttekintés

A Konverziók jelentés megmutatja az egyes közösségi hálózatokból származó látogatások konverziós arányát és pénzbeli értékét. Ezeket a látogatásokat az Ön céljaihoz és e-kereskedelmi tranzakcióihoz társítjuk. Ön kiválaszthatja a vállalkozása számára fontos célokat, majd megvizsgálhatja, hogy az egyes közösségi források miként segítik céljai elérésében.

Miért érdemes a Konverziók jelentést használni?

Mivel számos marketingcsatornát és -programot használ, közösségi stratégiájáról csak akkor hozhat megalapozott döntéseket, ha ismeri ezek hatását céljai megvalósulására.

  • Egyszerű, használatra kész jelentésekben tekintheti meg, hogy a közösségi média milyen hatással van céljaira
  • Megtudhatja, milyen tartalom segíti elő a közösségi média felhasználóinak konverzióját
  • A jelentések eredményét megismertetheti a kulcsrészvényesekkel, és rámutathat a közösségi média értékére

Hogyan működik mindez?

  • A Konverziók jelentés hivatkozó forrást használ, és közvetlenül kapcsolódik a célokhoz és a megadott e-kereskedelmi követéshez
  • A jelentésekben a közösségi média hozzájárulását az ügyfelek utolsó hivatkozási forrásaként mutatják akkor, ha az ügyfelek közvetlenül egy közösségi webhelyről érkeztek az Ön webhelyére, és külön mutatják azokat az eseteket, amikor a közösségi webhely a konverziós lánc egy korábbi pontján található.

Hol található?

A Konverziók jelentés a Szabványos jelentések lapon található, amely a Forgalmi források > Közösségi > Konverziók menüpontokon keresztül érhető el.