Keresse a jelvényt.

A Google Partner-jelvény arról tanúskodik, hogy az illető partner letette a Google Ads termékminősítési vizsgákat, és naprakész tudással rendelkezik a legújabb termékekről. Más szóval: kiérdemelte.

Fogadja el a segítséget.

A Google partnerek az alábbi Google Ads-termékterületek legalább egyikére szakosodhatnak:

  • Keresési hirdetések

    Ezek a partnerek segíthetnek a Google Keresési Hálózaton megjelenő hirdetések létrehozásában és optimalizálásában. Ezenkívül tanácsot adhatnak a kulcsszavak használatára irányuló stratégiával és a költségkeret-tervezéssel kapcsolatban.
  • Mobilhirdetések

    A mobilhirdetések terén minősítéssel rendelkező partnerek segíthetnek mobileszközön kapcsolatot teremteni a potenciális ügyfelekkel (szöveg-, kép-, video- és HTML5-hirdetések segítségével).
  • Videohirdetések

    Segítségre lenne szüksége videohirdetési kampányainak megvalósításához és optimalizálásához a YouTube-on? Ezek a partnerek segítségére lehetnek!
  • Display-hirdetések

    Ezek a partnerek lenyűgöző vizuális hirdetések létrehozásában segíthetnek, amelyek több mint kétmillió webhelyen és 650 000 alkalmazás használatával érik el a potenciális ügyfeleket.
  • Shopping-hirdetések *

    A minősített partnerek segítenek a termékek Google Keresési Hálózaton való elhelyezésében, a készlet Merchant Centerben való beállításában, valamint a Google Shopping-kampányok létrehozásában.
    A Shopping-hirdetések vizsga nem minden nyelven áll rendelkezésre. A rendelkezésre állást a Súgóban ellenőrizheti.
 
 
 

Reklámügynökséget képvisel? Csatlakozzon a Google Partners programhoz.

További információ