Kiemelt Partner
EPA Digital
Ügyfélsikerek és bővülés a Google Partners program képzéseivel és statisztikáival
Kiemelt Partner
Ügyfélsikerek és bővülés a Google Partners program képzéseivel és statisztikáival
Az EPA Digital digitális médiaügynökségként a teljesítményalapú marketinget és a márkaépítést egyaránt fontosnak tartja. Több mint 25 különböző iparági hátterű mexikói és -közép-amerikai ügyfelünk van e-kereskedelmi, érdeklődéskeltési és márkaépítési célokkal. Tíz évvel ezelőtti alapításunk óta támaszkodunk a Google-ra abban, hogy ügyfeleink számára sikert érjünk el, és 2013-ban Google partnerré váltunk. Büszkék vagyunk arra, hogy Mexikóban következetesen az elsők között vagyunk a Google megoldásainak alkalmazásában.
José Ignacio González
Alapító és ügyvezető igazgató, EPA Digital
Az EPA Digital ügynökségnél a fő célunk az, hogy elemzések és statisztikák segítségével optimalizáljuk ügyfeleink teljesítményét és márkaépítési tevékenységét. Ezt a feladatot azonban nem egyedül visszük: tudjuk, milyen értéket jelent egy erős partnerség, ezért amikor 2013-ban lehetőségünk adódott rá, hogy Google partnerré váljunk, azonnal éltünk vele, később pedig Kiemelt Partnerré váltunk. „A Kiemelt Partnerség felbecsülhetetlen értéket jelent a vállalkozásunk növekedésében és az ügyfeleink számára elért eredményekben”, mondja az alapító és ügyvezető igazgató, José Ignacio González.
Mivel a tevékenységünk lényege a Google Ads-teljesítmény optimalizálása, az optimalizálási pontszámot gyakran alkalmazzuk sikerességi mutatóként az ügynökségünkön belül. És hogy biztosak lehessünk abban, hogy az ügynökségünk folyamatosan egyre jobbá válik ezen a téren, a bevált módszerek tekintetében a Skillshop tanúsítások révén igyekszünk mindig naprakészek maradni. „A csapatunk több mint 75 tanúsítással rendelkezik, az ügyfeleink tehát biztosak lehetnek benne, hogy az online jelenlétük maximumra van járatva”, mutat rá González.
Képzett, tanúsított munkatársainknak köszönhetően a Google Partners programon keresztül kapott statisztikákat felhasználva tudjuk optimalizálni az ügyfélfiókokat, amivel bizalmat építünk, és minden fiókunkban eredményeket érünk el.
„Összességében elmondható, hogy Kiemelt Partnerként olyan versenyelőnyre tettünk szert, amivel szorosabbá és mélyebbé tudtuk tenni az ügyfelekkel való kapcsolatainkat”, mondja González. „Ügynökségünk növekedésének alapja az ügyfelek megszerzésére és megtartására való képességünk, amiben a Kiemelt Partner-jelvény hatalmas segítséget nyújt, hiszen segíti a bizalom kiépülését az ügyfelekben. Képzési, statisztikai és fiókteljesítményeket bemutató jelentéseinknek köszönhetően biztosak lehetnek abban, hogy képesek vagyunk optimalizálni a vállalkozásaikat – és ebben mi is magabiztosak vagyunk.”
Az optimalizálási pontszámok az ügyfélfiókok és az általános ügynökségi teljesítmény sikerességi mutatói
A Skillshop platformon keresztül nyújtott terméktanúsítások révén a csapatunk képzést kap az ügyfeleinket célzó legújabb termékinnovációkról
A Google Partners különleges eseményei kapcsolódási pontot jelentenek a csapatunk számára más iparági vezetők felé, és tájékozódási lehetőséget biztosítanak a trendek és termékmegjelenések terén
Fejlessze a Google Ads terén szerzett szakértelmét, segítsen vállalkozásának kitűnni a többiek közül, és járuljon hozzá ügyfelei eredményeihez.
Csatlakozzon a Google Partners programhozRegisztráljon vállalkozása Google Ads-kezelői fiókjával.