Kiemelt Partner
Jellyfish
A gyors növekedés és a globális terjeszkedés támogatása szakértői képzésekkel, statisztikákkal és a legújabb megoldásokkal a Google Kiemelt Partnerek programján keresztül.
Kiemelt Partner
A gyors növekedés és a globális terjeszkedés támogatása szakértői képzésekkel, statisztikákkal és a legújabb megoldásokkal a Google Kiemelt Partnerek programján keresztül.
A Jellyfish, amely fizetett keresésekkel foglalkozó ügynökségként hat fővel kezdte meg működését 2005-ben Angliában, mára világszerte 42 irodát működtet és 2300 főt alkalmaz, az elmúlt három év alatt megháromszorozva létszámát. A digitális üzleti partnerkapcsolat új formáját képviseljük, amelyben az ügynökségi szolgáltatásokat tanácsadás, képzés és csúcstechnológiás megoldások egészítik ki annak érdekében, hogy az ügyfelek a lehető legjobb eredményeket érhessék el. Platformspecialistaként hiszünk abban, hogy a platformok jelentik a legrövidebb utat a növekedéshez, és a legjobb kapcsolódási felületet a márkák és közönségük között. A Jellyfish központi irodája London nevezetes épületében, a Shardban működik.
Nephele Yeager
Fizetett keresésekért felelős, mobilra szakosodott főigazgató, Jellyfish
A Jellyfish exponenciális növekedésében sorsfordító momentum volt, amikor 2012-ben Google-partner lett, mivel hozzáférést kapott a Google képzéseihez, támogatásához és statisztikáihoz. Azóta 2020-ban Kiemelt Partnerré váltunk, és a cég mára globális márkáknak szolgáltatva a világ egyik vezető vállalatává nőtte ki magát a digitális teljesítményalapú marketing terén, az elmúlt nyolc év alatt 45 százalékos összesített növekedéssel.
Büszkék vagyunk arra, hogy mindig egy lépéssel a marketingtrendek és -megoldások előtt járunk, és mára ezt ügyfeleink el is várják tőlünk. A Kiemelt Partner státusz egyik fő előnye az a csapatunk számára kulcsfontosságú folyamatos támogatás, amit az egyes ügyfeleket és kapcsolódó statiszikáikat nagyon alaposan ismerő kijelölt ügyfélmenedzserektől kapunk.
Ez a támogatás szerves részét képezte legutóbbi kampányunk sikerének is, amellyel a Jellyfish az Alkalmazásnövekedés kategóriában elnyerte a Kiemelt Partner-díjat. Egy egészség- és fitneszalkalmazást fejlesztő ügyfélnek futtatott kampány során a csapatunk rendszeresen tartotta a kapcsolatot és konzultált a kampányunk Google-ügyfélmenedzserével, így lehetőségünk volt menet közben áttekinteni a nehézségeket és lehetőségeket, hogy új megoldásokat emeljünk be a marketingstratégiába. Az ügyfelünk bizalmát is sikerült elnyerni az innovatív kísérletezéshez, és ez lett az egyik legsikeresebb kampányunk.
A digitális marketing terén történt hároméves példátlan újítást és átalakítást követően folytatjuk a globális bővülést egyre növelve jelenlétünket Franciaországban, Brazíliában és az USA-ban, valamint új irodákkal Ausztráliában és Mexikóban. Célunk, hogy a tartalomkészítés és -lokalizáció, az e-kereskedelem, a kreatív tervezés, a mobil és az adatoptimalizálás területére koncentrálva bekerüljünk a világ három legnagyobb marketingszolgáltatója közé.
Csapatunk közvetlen, kijelölt fióktámogatással rendelkezik, melynek keretében rendszeresen kapunk visszajelzéseket és statisztikákat csevegésen vagy e-mailen keresztül – ami kulcsfontosságú eleme ügyfeleink sikerének.
Kiemelt Partner státuszunk és Kiemelt Partner-díjunk alapvető szerepet játszott gyors növekedésünkben, mivel új megbízásokhoz vezetett és hozzájárult a globális terjeszkedésünkhöz.
Mivel hozzáférünk a termékbétákhoz és új funkciókhoz, egy lépéssel mindig a marketingtrendek előtt járunk, ami egyértelmű versenyelőnyt jelent.
Fejlessze a Google Ads terén szerzett szakértelmét, segítsen vállalkozásának kitűnni a többiek közül, és járuljon hozzá ügyfelei eredményeihez.
Csatlakozzon a Google Partners programhozRegisztráljon vállalkozása Google Ads-kezelői fiókjával.