Egy kis segítség a Google-partnerré váláshoz
Fedezze fel legújabb erőforrásainkat, amelyek segítségével megismerkedhet a Google Partners programra vonatkozó követelményekkel, és segíthet csapatainak abban, hogy a követelmények teljesítésével Google-partnerré válhassanak.
A partnerekre vonatkozó követelmények áttekintése
A Google-partnerekre vonatkozó követelményeket úgy határoztuk meg, hogy segítsünk Önnek abban, hogy maximalizálja ügyfelei teljesítményét, miközben új lehetőségek felfedezésével felgyorsítja digitális növekedésüket a Google Ads használatával.
-
teljesítmény
A kampány sikerének maximalizálása
Találjon új lehetőségeket a javaslatok segítségével, és hozza ki a legtöbbet kampányaiból legalább 70%-os optimalizálási pontszám fenntartásával Google Partners kezelői fiókjánál.
-
ráfordítás
Az ügyfélszám növelése
Tartson fenn 90 nap alatt 10 000 USD összegű ráfordítást a kezelt fiókoknál úgy, hogy folyamatosan segít ügyfeleinek az új növekedési lehetőségek feltárásában és tartós siker elérésében a Google Ads segítségével.
-
minősítések
Szakértelmének bizonyítéka
Mutassa meg, hogy vállalata rendelkezik a legújabb Google Ads-termékekkel és -szolgáltatásokkal kapcsolatos szakértelemmel: gondoskodjon róla, hogy vállalata fiókszakértőinek 50%-a rendelkezzen minősítéssel.
A partnerekre vonatkozó követelmények teljesítéséhez használható útmutató
- Teljesítmény
- Ráfordítás
- Minősítések
Teljesítmény
≥70% optimalizálási pontszám Google Partners kezelői fiókjánál;
-
A pontszám megtekintése és javítása
Optimalizálási pontszámát megnézheti a Javaslatok oldalon;
Ha nem sikerült elérni az optimalizálási pontszám küszöbértékét, a javaslatok áttekintése segíthet a kampány teljesítményének javításában;
Alkalmazhatja vagy elvetheti az ügyfelei céljain alapuló javaslatokat;
Ráfordítás
90 nap alatt 10 000 USD összegű ráfordítás a kezelt fiókoknál;
-
Ellenőrizheti, hogy teljesítette-e a ráfordítási küszöbértéket
A ráfordítást megnézheti a Jelvény állapotakártyán;
Ha nem sikerült teljesítenie a ráfordítási küszöbértéket, azt javasoljuk, ügyfeleivel együttműködésben folytassa tovább a növekedési lehetőségek keresését;
Minősítések
a fiókszakértők ≥50%-a rendelkezik minősítéssel;
-
Ellenőrizheti, hogy teljesítette-e a minősítések megszerzéséhez szükséges követelményt
Megnézheti, hogyan halad a minősítésekre vonatkozó követelmény teljesítésével
Ha a vállalatánál dolgozó fiókszakértők becsült száma helyes, ösztönözze a fiókszakértőket a Skillshop-minősítés megszerzésére az alábbi utasítások végrehajtásával. Ha a fiókszakértők becsült száma helytelen, az adatot frissítheti a Vállalat adatai oldalon;
-
Ösztönözze fiókszakértőit a Skillshop-minősítés megszerzésére az alábbi utasítások végrehajtásával
Nyissa meg a Skillshopot, és jelentkezzen be a fiókjába, vagy hozzon létre új fiókot;
Kapcsolja össze Google Ads-fiókját a Skillshoppal. Ehhez lépjen Skillshop-fiókjának Saját profil oldalára, és válassza a „Profil szerkesztése” lehetőséget;
Görgessen le az „Egy vagy több Google Ads- vagy YouTube-fiók társítása a Skillshop-profilhoz” részhez, és kattintson a „Google Ads-fiók összekapcsolása” gombra;
Olvassa el, majd kattintson az „Egyetértek és folytatom” lehetőségre;
Szerezzen minősítést a Kereső, a Display, a Videóhirdetések, a Shopping vagy az Alkalmazások témakörben. Vállalatának 90 napon belül legalább egy minősítést kell szereznie a legalább 500 USD értékű kampányráfordítással rendelkező minden egyes termékterületen
Partnereink mondták
-
A javaslatok rendkívül jól használhatók. Mivel a javaslatokat az alkalmazásuk előtt át tudjuk tekinteni, saját iparági tapasztalatainkra és szakértelmünkre alapozva ki tudjuk őket egészíteni, és olyan személyre szabott kampányokat és eredményeket tudunk biztosítani, amilyeneket az ügyfeleink elvárnak tőlünk.
-
A Kiemelt Google Partner-minősítés szakértelmünk és a fejlődés iránti motivációnk elismerése – ügyfeleink azonnal látják, hogy mi vagyunk az egyik legjobb Google Ads-ügynökség Európában. Kiemelt Partner-státuszunkat feladatnak tekintjük, ami azt jelenti számunkra, hogy meg kell őriznünk az iparágban betöltött vezető szerepünket, továbbá folyamatosan növekednünk kell.
-
Az optimalizálási pontszám 70% felett tartása alapvető fontosságú ahhoz, hogy teljesíteni tudjuk az ügyfelek céljait, és összességében növelhessük teljesítményünket. Ennek elérése észszerű cél, és az összes Google Partnert arra sarkallja, hogy 90% fölé emelje a szintet, mivel ez az általunk kezelt ügyfélfiókok többsége esetében teljesíthető.
Csupán néhány kattintás választja el a további segítségtől
A programmal és a követelményekkel kapcsolatos bővebb információt a Súgóban talál, esetleges további kérdéseivel pedig forduljon hozzánk.