Mi az az Utcakép?
Hol gyűjt a Google legközelebb Utcakép-képeket?
Fedezze fel, legközelebb hová fogunk ellátogatni az Utcakép autójával vagy az Utcakép Trekkerével
{[key]}, ...További információ
Közreműködés az Utcakép készítésében
Bemutathatja a helyi közösséget, megoszthatja a világgal a környéke szépségeit, vagy segíthet a vállalkozásoknak kitűnni a Google Térképen, térképre viheti a helyi utakat, vagy saját maga frissítheti az Utcaképet. Számos módon működhet közre, és akármelyiket is választja, látható nyomot hagyhat a Google Térképen.
Utcakép – „Megbízható” program
A megbízható szakik tapasztalt fényképészek, akik utcakép létrehozására alkalmas felszereléssel rendelkeznek – utcaszinten és beltéren egyaránt. Életre keltheti környezetét a Google Térképen, ha egy megbízható szakihoz fordul.
Tegyen közzé összekapcsolt fotókat
Az Utcakép alkalmazás egy új béta funkciójával Android-okostelefonnal utcaképet állíthat elő
Készítsen felvételeket, és ossza meg őket útközben
Szerezzen be Utcakép-kompatibilis felszerelést, és tegye közzé a képeket menet közben az Utcakép alkalmazással.
Az Utcakép alkalmazás letöltése
Nyűgözze le ügyfeleit, lendítse fel vállalkozását
Bizalmat építhet, és az üzletébe csábíthatja az ügyfeleket: egy jó minőségű virtuális túra az utcáról a kirakathoz, majd az üzlethelyiségbe irányíthatja a felhasználókat.
-
A vállalkozások keresésekor a fogyasztók 44%-a használ térképeket és hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat.
Ipsos-tanulmány [Angol nyelvű PDF-fájl]
-
Ezeknek a helykeresések átlagosan 41%-a végződik a hely tényleges felkeresésével.
Ipsos-tanulmány [Angol nyelvű PDF-fájl]
-
A felmérés részletei
- A kutatással megbízott vállalat online felmérést készített olyan felhasználók részvételével, akik az elmúlt 30 nap során, tetszőleges eszközön online keresést végeztek éttermekkel vagy szállodákkal kapcsolatban.
- 2015. július 21. és augusztus 2. között összesen 1201 résztvevő válaszait gyűjtötték össze.
- A kutatás lebonyolítói létrehozták a helyi vállalkozások (egy szálloda és egy étterem) adatlapjának különböző verzióit, amelyek alapinformációkat, fotókat, illetve virtuális bemutatót tartalmaztak. Mindkét verziónál ugyanazt a tartalmat használták.
- A válaszadókat megkérték, hogy tekintsék meg a vállalkozások adatlapjainak valamelyik verzióját (véletlenszerű kiválasztás alapján). A válaszadók a következőket tekintették meg:
- 1 szálloda adatlapja + 1 étterem adatlapja; valamint
- 1 adatlap virtuális bemutatóval + 1 adatlap virtuális bemutató nélkül.
- Megjegyzés: Az adatlapváltozatok elosztása véletlenszerű és egyenletes elosztású volt.
- Az adatlapok megtekintése után a válaszadók az alapján értékelték a látott helyszíneket, hogy mennyire szívesen foglalnának ott szállást, illetve asztalt.
- Ezt követően összegeztük a különböző (bemutatóval ellátott és anélküli) adatlapváltozatok értékeléseit, hogy megismerjük a virtuális bemutatók vásárlói érdeklődésre gyakorolt hatását a kiemelt vállalkozásoknál.
Összefoglaló letöltése [PDF]
Működjön együtt egy képesített fotóssal vagy ügynökséggel
Forduljon megbízható fényképészekhez és ügynökségekhez, és vegye igénybe szolgáltatásaikat a vállalkozás Google Térképen való láthatóságának fokozása céljából