GoogleAnalytics

Többútvonalas csatornák

Lásson az utolsó kattintáson túlra -- megtudhatja, hogy marketingcsatornái miként működnek együtt az értékesítések és konverziók megvalósítása érdekében

Áttekintés

Ügyfelei különböző időpontokban, különböző helyeken végeznek kereséseket, összehasonlításokat és hoznak döntéseket a vásárlásról, így azok a mérések, amelyek egyedül az utolsó kattintáson alapulnak, nem adnak teljes képet, és valószínűleg fontos információk vesznek el arról, hogyan sikerült a legértékesebb ügyfeleket elérni.

A Google Analytics többútvonalas csatornákról szóló jelentései segítségével a különböző digitális médiumokban zajló interakciókat is nyomon követheti, és láthatja, hogy a csatornák miként működnek együtt az értékesítések és konverziók megvalósításáért. Még ennél is fontosabb, hogy ez az eszköz segít meghoznia a sarkalatos marketingdöntéseket a hirdetési befektetések tekintetében, így jól megválaszthatja -- makroszinten -- a csatornákat, valamint -- mikroszinten -- a kulcsszavakat és a hirdetéselhelyezéseket.

Hogyan működik mindez?

A többútvonalas csatornákkal kapcsolatos ötféle jelentés megmutatja, hogy mely csatornákkal találkoztak az ügyfelei a konverziót vagy vásárlást megelőző 30 napban. Ezek a jelentések igen értékes mutatókat tartalmaznak, például:

  • Segített konverziók: megmutatja, hogy az egyes csatornák milyen hatással voltak a konverziókra.
  • Időeltolódás: a konverzióig eltelő időt mutatja.
  • Útvonal hossza: megmutatja, hány művelet előzte meg a konverziót.
  • Leghatékonyabb konverziós útvonalak: megmutatja, milyen útvonalat jártak be az ügyfelek a konverzióig.

Miért érdemes a többútvonalas csatornákról szóló jelentéseket használni?

  • Az összes digitális marketingcsatornát egy helyen tekintheti meg
  • Jobban átláthatja marketingtevékenységének értékét
  • Teljes egészében megismerheti az összes lépést, amelyen keresztül az ügyfelek eljutnak a vásárlásig vagy a konverzióig
  • A csatornák teljesítménye alapján javíthatja marketingjét
  • A legmegfelelőbb döntéseket hozhatja a marketingre fordított költségkerettel kapcsolatban

Ügyfelek sikertörténetei

ONYX HOSPITALITY GROUP

"A többútvonalas csatornákról szóló jelentés segítségével most már átláthatjuk, hogy az ügyfelek hogyan érkeznek a webhelyünkre, illetve hogyan jutnak el a konverzióhoz, mégpedig valamennyi csatornánk esetében. A többútvonalas csatornák oly módon teszik lehetővé az attribúciós elemzések végzését az online marketingfolyamatokon, hogy a folyamatokat különböző hatékonyságú csatornák és lépések kombinációjaként kezelik, nem pedig az utolsó kattintások különálló csatornáiként."