GoogleAnalytics

Közösségi források

A közösségi platformok köre egyre bővül, és nem mindegy, hol mennyi időt fektet abba, hogy a közösséget megszólítsa. A közösségi forrásokkal kapcsolatos jelentések segíthetnek a ráfordított idő jobb beosztásában, és így "megérzései" helyett tényszerű adatokra alapozhatja közösségi taktikáját.

Közösségi források

Áttekintés

Megtudhatja, mely közösségi hálózatokról és webhelyekről érkezett a legjobb minőségű forgalom, és ez alapján finomíthatja közösségi kampányait.

Miért érdemes használni a Közösségi források című jelentést?

A munka dandárját elvégeztük Ön helyett: most már minden közösségi forgalmát kényelmesen, egyetlen helyen kísérheti figyelemmel.

  • Áttekintő képet alkothat az Ön márkája számára kulcsfontosságú közösségi hálózatokról
  • Megnézheti, mely hálózatokból érkezik Önhöz forgalom
  • Átláthatja, hogy a látogatók miként jutnak el a közösségi hálózatokból az Ön webhelyére
  • A közösségi források alapján megállapíthatja, mely közösségi platformok a legrelevánsabbak az Ön webhelye számára

Hogyan működik mindez?

A Google Analytics forgalmi forrásokról szóló jelentéseivel mérheti és elemezheti a különböző forrásokból, például a keresésekből vagy az ajánlásokból származó forgalmat. A közösségi forrásokról szóló jelentések automatikusan szegmentálják és csoportosítják a közösségi hálózatok százaiból érkező hivatkozási forgalmat, így Önnek már csak az elemzésre kell koncentrálnia.

  • A platformok közötti hivatkozási forgalom csoportosítása a kiinduló közösségi hálózat szerint -- pl. YouTube
  • Megállapíthatja, hogy az egyes oldalakra mely hálózatokból irányul forgalom
  • Megállapíthatja, mely tartalom népszerű a különböző közösségi hálózatokon
  • Az összehasonlító diagramok minden forgalmat, ezen belül a közösségi forrásokból származó forgalmat is megjelenítik

Hol található?

A közösségi forrásokkal kapcsolatos jelentések a Szabványos jelentések lapon találhatók, amely a Forgalmi források > Közösségi > Források menüpontokon keresztül érhető el.