Sikert ösztönző partnerkapcsolat

Ha csatlakozik Google Partners programunkhoz, hozzáférhet mindazon képzésekhez, támogatáshoz és erőforrásokhoz, amelyekkel elindíthatja ügyfeleit a siker útján, cégének pedig segíthet növekedni és kitűnni a szektorban.

Csatlakozzon a Google Partners programhoz

Regisztráljon vállalata Google Ads-kezelői fiókjával.

Kifejezetten Önnek tervezett előnyökhöz juthat

Oktatás és statisztika

Bővítse a termékekkel kapcsolatos tudását, és legyen piacvezető az iparági trendek tekintetében.

Hozzáférés és támogatás

Vegye igénybe a terméktámogatást és a hozzáférést a termékekkel kapcsolatos erőforrásokhoz az ügyfelek sikerének elősegítéséért.

Elismerés és jutalmak

Mutassa be szakértelmét, és kapjon jutalmat eredményeiért.

Oktatás és statisztika

Oktatás és statisztika

Tag

Partner

Kiemelt Partner

Termékekkel kapcsolatos oktatás és tanúsítványok

Szerezze meg a termékekkel kapcsolatos ismereteket, valamint a kapcsolódó tanúsítványokat a Skillshop platformon; bővítse Google Ads-szakértelmét élő közvetítések és igény szerinti képzések keretében.

Fogyasztói statisztikai jelentések

Hozzáférés a globális fogyasztói statisztikákhoz az üzleti döntések alátámasztása és az ügyfelekkel folytatott stratégiai beszélgetések megvalósítása érdekében.

Termékek bétaverziói

Hozzáférés a termékek közelgő bétaverzióival kapcsolatos jelentésekhez a termékinformációk felhasználása és az ügyfelek növekedésének elősegítése érdekében.

Hozzáférés és támogatás

Hozzáférés és támogatás

Tag

Partner

Kiemelt Partner

Fiók- és technikai támogatás

Forduljon ügyfélszolgálati munkatársunkhoz csevegés útján vagy e-mailben – vagy fedezze fel önállóan a különféle megoldásokat a Google Ads Súgójában.

Prémium Ads-ügyfélszolgálat

Igénybe veheti a prémium Google Ads-ügyfélszolgálatot és termékekkel kapcsolatos forrásokhoz férhet hozzá, így elősegítheti az ügyfelek sikerét.

Rendezvények vezetők számára (Csak meghívással)

A Kiemelt Partnerek vezetői számukra kialakított Google-eseményeken vesznek részt. Ide tartoznak az értékesítési és termékfejlesztési vezetők részvételével tartott kerekasztal-beszélgetések, a személyre szabott üzleti oktatás, valamint a szakértő tanácsokat magukban foglaló tartalmak.

Célzott ügyféltámogatás (Csak meghívással)

Az adott piac és a vállalkozás méretén alapuló, célzott stratégiai és értékesítési támogatás a legtöbb Kiemelt Partner számára.

Elismerés és jutalmak

Elismerés és jutalmak

Tag

Partner

Kiemelt Partner

Promóciós ajánlatok

A promóciós ajánlatok lehetővé teszik, hogy új ügyfelei hirdetési költségkeretét Google Ads-jóváírások segítségével növelje.

Partner-jelvény

A Google Partner-jelvény tanúsítja, hogy Ön a legfrissebb Google Ads-szaktudással rendelkezik, valamint segít Önnek, hogy kitűnjön ügyfelei és a szektor szemében.

Címtár

Az Önéhez hasonló cégeket kereső hirdetők felfedezhetik Önt a Google Partners címtárán keresztül.

Kiemelt Partner-díjak

Az évente odaítélt Kiemelt Partner-díjak célja a digitális marketing legkiválóbb szereplőinek elismerése, valamint olyan Kiemelt Partnerek bemutatása, akik hozzájárultak ügyfeleik sikeréhez a Google Ads segítségével.

Fedezze fel a partnerkapcsolat három szintjét

A Google Partners program három részvételi szintet kínál: tag, partner és Kiemelt Partner. Minden egyes szint meghatározott előnyökkel jár, és lehetőségeket kínál a Google-lal kialakított kapcsolat szorosabbra fűzésére.

Tag

A tagsággal járó előnyök széles választékához férhet hozzá, amelyekkel továbbfejlesztheti Google Ads-szakértelmét, és elősegítheti ügyfelei sikerét.

Hogyan lehet tag?

Regisztráljon a Google Partners programra vállalata Google Ads-kezelői fiókjával.

Partner

Szorosabb stratégiai partneri viszonyt alakíthat ki a Google-lal, ha Partnerré válik, és megszerzi a Google Partner-jelvényt.

Hogyan válhat partnerré?

Regisztráljon a programra, és teljesítse a partnerekre vonatkozó követelményeket (teljesítmény, ráfordítás és tanúsítványok).

Kiemelt Partner

A Kiemelt Partner szintet a részt vevő cégek legfelső 3%-ának tartjuk fenn minden évben*, így ez a program legexkluzívabb szintje.

Hogyan lehet Kiemelt Partner?

Regisztráljon a programra, és teljesítse a Partnerekre vonatkozó követelményeket (teljesítmény, ráfordítás és tanúsítványok), valamint kerüljön be a Partnerek felső 3%-ába (2022 februárjától áll rendelkezésre).

*A Kiemelt Partner-státuszra való jogosultság értékelése annak függvénye, hogy a többi vállalat az adott országban hogyan teljesít. Az értékelés hozzávetőleges, országonként eltérhet, és évente zajlik. Előfordulhat, hogy a Kiemelt Partner-státusz nem minden országban áll rendelkezésre.

A jelvény értéke

A Google Partner-jelvénnyel jelezheti Google Ads-szakértelmét ügyfelei felé, és kitűnhet a szektorban.

Google Partner Premier-jelvény
Google Partner-jelvény

Csatlakozzon a Google Partners programhoz még ma

Fejlessze a Google Ads terén szerzett szakértelmét, segítsen vállalkozásának kitűnni a többiek közül, és járuljon hozzá ügyfelei eredményeihez.

Csatlakozzon a Google Partners programhoz

Regisztráljon vállalata Google Ads-kezelői fiókjával.