GYIK

Válaszok a gyakran ismételt kérdésekre.

Mi az a Google Ad Grants?

A Google Ad Grants összeköti a számukra fontos ügyekkel foglalkozó embereket, és akár havi 10 000 USD értékben természetbeni keresési hirdetéseket biztosít az erre jogosult nonprofit szervezetek számára.

Hogyan működik a Google Ad Grants?

Google Ad Grants-fiókkal olyan hirdetéseket hozhat létre, amelyek a Google Keresőben jelennek meg. Szervezete hirdetései fizetett hirdetésektől függetlenül, vagy alattuk jelenhetnek meg. Ezek a hirdetések szövegalapú hirdetések a Google.com keresési találatoldalain.

Az Ad Grants működéséről további információt találhat a súgóban.

Lehet a szervezetnek egyszerre egy Ad Grants-fiókja és egy normál, fizetős Google Ads-fiókja is?

Igen, a normál fiókok mindig jó módszert jelentenek a szervezet hatásának növelésére és a további funkciókhoz (pl. remarketing, képes és videóhirdetések) való hozzáférésre. A szervezet fiókjai nem versengenek egymással, mert az Ad Grants-hirdetések külön aukción vesznek részt a fizetős hirdetések után.

Mi egy kicsi nonprofit szervezet vagyunk. Így is versenyezhetünk a nagy szervezetekkel a Google.com webhelyen, és láthatjuk a Google Ad Grants program előnyeit?

Igen, a Google Ads értékeli a jelentőséget. Ez azt jelenti, hogy a kicsi, helyi Ad Grants-kedvezményezettek, amelyek helyspecifikus kulcsszavakat és célzást használnak, megjelenhetnek a nagy, országos szervezetek előtt. A tömegből való kitűnés érdekében (különösen az olyan kritikus időszakokban, mint az év végi adományozási szezon), a nonprofit szervezeteknek érdemes megfontolniuk a normál Google Ads-fiókba való befektetést az elérésük bővítéséhez.

Korlátozhatom a hirdetéseim megjelenítését egy adott helyszínre?

Igen. A földrajzi célzás lehetővé teszi, hogy a megadott területen tartózkodó felhasználók számára jelenítsen meg hirdetéseket.

Kiválaszthatja a kívánt településeket, államokat, tartományokat, városokat és vonzáskörzetüket, országokat, valamint régiókat. Ha földrajzi célzást állít be a kampányaiban, mindig figyeljen a földrajzi célzásra vonatkozó irányelvek feltételeinek betartására.

Mik a Google Ad Grants követelményei?

A Google Ad Grants programban való részvételhez szervezetének alkalmas nonprofit szervezetnek kell lennie, jó minőségű, a webhelyekre vonatkozó irányelveinknek megfelelő webhellyel kell rendelkeznie, és képesnek kell lennie a programszabályzat betartására.

Mennyibe kerül a Google Ad Grants?

Önnek nem kell fizetnie az Ad Grants-kampányokért. Miután jogosulttá válik a programra, havi 10 000 USD-s költségkeretből gazdálkodhat, amelyet különböző kampányokban természetbeni keresési hirdetésekre fordíthat. Ha nem használja fel, ez a költségkeret nem vihető át a következő hónapra.

Az Ad Grants aktiválása után hirdetési költségkeretét előre feltöltjük a fiókjába, nem kell ezt külön kérelmeznie a Google-tól.

Minden hónapban el kell költenem a 10 000 USD-t, hogy megőrizhessem Ad Grants-fiókomat?

Nem, nincsenek költési feltételek.

Hogyan jelentkezhetek a Google Ad Grants programra?

Tekintse át ezeket az alkalmassági feltételeket, és jelentkezzen a Google Nonprofit Szervezeteknek webhelyén. Ez a részletes videó végigvezeti a jelentkezési folyamaton.

Hogyan jelentkezhetek be a Google Ad Grants szolgáltatásba?

Miután elfogadtuk Ad Grants-jelentkezését, a Google Ads platformon keresztül férhet hozzá a fiókjához. Lépjen az ads.google.com webhelyre, és jelentkezzen be azzal az e-mail-címmel, amellyel a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatásra regisztrált.