„A Google-nél annak a biztosítása a küldetésünk, hogy az információ mindenkit szolgáljon, ne csak bizonyos rétegeket”.

– Sundar Pichai

A Google Ad Grants segíthet szervezete küldetésében

A környezetünkben élőknek élelmiszert biztosító helyi élelmiszerbankoktól a krízishelyzetekben reagáló nemzetközi segélyszervezetekig, a nonprofit szervezetek mindig kulcsfontosságú szerepet játszanak a közösségekben.

Az Ad Grants programon keresztül a Google akár havi 10 000 USD értékben természetbeni keresési hirdetéseket biztosít a nonprofit szervezetek számára. Ezek a hirdetések a keresési találatok mellett jelennek meg, amikor az emberek az Önéhez hasonló nonprofit szervezetekre keresnek rá. 2003 óta több mint 10 milliárd USD-nyi díjmentes hirdetést biztosítottunk 51 ország több mint 115 000 nonprofit szervezete számára.

A digitális marketing segítségével a nonprofit szervezetek a célközönség szélesebb körét érhetik el pontosan célzott, mérhető megoldásokkal, amelyek igazán hatékonyak a nonprofit szervezetek számára fontos célok: a figyelemfelhívás, az adományozás és az önkénteskedés esetében.

Hiszünk abban, hogy a technológia segítségével minden nonprofit szervezet jobb eredményeket érhet el az online térben.