Natural Resources Defense Council

Az NRDC küldetése a Föld megóvása – az embereken, növényeken és állatokon túl mindazokat a természetes rendszereket is beleértve, amelyektől minden életforma függ.

Művelet mérete

Large

Ágazat

Környezet és állatok

Célok

Adatok megjelenítése térképen

Adománygyűjtés

Az ismertség növelése

Termék

Google Workspace Nonprofit Szervezeteknek

Google Ad Grants

Fotó készítője

NRDC, Point Loma, Kip Evans

Webhely

https://www.nrdc.org/

A kihívás

Az NRDC tisztában van a történetmesélés fontosságával a nagyközönség oktatása és a környezetvédelem támogatásának megalapozása során. Az egyik legnagyobb környezetvédelmi érdekképviselő szervezetként a Natural Resources Defense Council számára elengedhetetlen a hatékony kommunikáció, a begyűjtött adatok értelmezése, továbbá az, hogy minél nagyobb forgalmat generáljanak webhelyükön.

Történet

Azzal, hogy vizuálisan is megjeleníti adatait, illetve több forgalmat generál a webhelyének, az NRDC fel tudja hívni a figyelmet azokra a környezetvédelmi kérdésekre, amelyek mindannyiunkra hatással vannak. Amikor az NRDC el szeretné mondani a történetét, a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatás eszközei a folyamat minden lépése során segítenek neki.

Az NRDC a Google Térkép és a Google Earth segítségével növeli érdekvédelmi potenciálját azáltal, hogy vizuálisan – sokkal hatékonyabb és érthetőbb módon – megjelenítik környezetvédelmi aggodalmaikat.

Ha az NRDC a G Suite segítségével terjeszti a szervezet üzenetét, a Google Analytics segítségével könnyebben nyomon követheti az üzenet által kifejtett hatást. A YouTube értékes platform ahhoz, hogy organikus módon közzétehesse a legfontosabb problémákról szóló képeket és videókat. Emellett az Ad Grants segítségével biztosítja a maximális láthatóságot az általa végzett tevékenységek bemutatására.

„Az NRDC a Mexikói-öbölben történt olajkatasztrófa utáni első hetekben sokkoló felvételeket jelenített meg a YouTube-csatornáján… Az egyik videó, amelyet bemutattunk (Tisztelettel: BP), több mint 100 000 megtekintést ért el fizetett marketing nélkül.”

Kim Ranney, tartalommarketing-igazgató, NRDC

Hatás

A Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatás NRDC általi használatának lényeges szerepe van abban, hogy eljuttassák üzenetüket meglévő és új közönségeiknek. A Google Ads 7,7 millió látogatót vezetett az oldalukra, és ez a szám egyre nő. Ennek hirdetési értéke 5,3 millió dollárra tehető.

Az NRDC a vonzó vizuális történetmesélés révén oktatni, inspirálni és foglalkoztatni szeretné az új közönségeket; a YouTube-csatornájukkal igyekeznek a lehető legtöbb személyt elérni. A Mexikói-öbölben történt olajkatasztrófa után az érintett személyeket és vadvilágot bemutató videó jelent meg, amely több mint 100 000 megtekintést ért el bármilyen fizetett marketing nélkül.

Fedezze fel, hogy miként használta fel a többi szervezet a Google Nonprofit Szervezeteknek programot arra, hogy jelentős hatást érjen el.