WaterAid

A WaterAid célja a legszegényebb és a társadalom perifériáján élő emberek életkörülményeinek javítása az ivóvízhez, a biztonságos WC-khez és a higiéniai lehetőségekhez való hozzáférés megkönnyítésével.

Művelet mérete

Large

Ágazat

Nemzetközi és külügyek

Célok

Termék

Google Workspace Nonprofit Szervezeteknek

Google Ad Grants

YouTube Nonprofit program

Fotó készítője

WaterAid

Webhely

https://www.wateraidamerica.org/

A kihívás

A zökkenőmentes integrált kommunikáció kulcsfontosságú a WaterAid alkalmazottainak és önkénteseinek koordinálása során. A vízzel és higiéniával kapcsolatos válság megoldása érdekében a WaterAidnek fel kell hívnia az emberek figyelmét, hogy megmaradjanak elsődleges prioritásúként a jelenlegi támogatók között, miközben folyamatosan megszólítják a lehetséges új adományozókat.

Történet

A WaterAid a YouTube segítségével többféle módon is kapcsolatban van a közönségekkel. A könnyed és humoros, lebilincselő tartalmak a fiatalabb közönséget vonzzák, míg a terepen lévő irodák a globális programokra hívják fel a figyelmet.

A Google Drive értéke továbbá abban is rejlik, hogy lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy kritikus fontosságú fájlokhoz férjenek hozzá bármely eszközről vagy helyről. Ez különösen fontos a hat kontinensen található 38 iroda összehangolásához.

A WaterAid a Google Analytics szolgáltatást is használja a Google Címkekezelővel együtt a lehetőségek nyomon követésére, így például a felhasználók – és nem csak az eszközök – szerinti forgalom azonosítására. Ezzel sokkal egyértelműbbé válik a konverziós útvonal a WaterAid webhelyén.

„A Google-eszközökhöz való vállalati szintű hozzáférés biztosításának köszönhetően a nonprofit szervezetek teljes körűen integrált rendszert kapnak, melynek révén a törzsközönségük számára üzeneteket hozhatnak létre, célozhatnak, népszerűsíthetnek és követhetnek, miközben lehetővé válik számukra, hogy a vállalatok és nagy fogyasztói márkák csaknem korlátlan erőforrásaival versengjenek.”

Tiffany Langston, kommunikációs vezető, WaterAid

Hatás

A WaterAid a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatás eszközeinek segítségével vonzóbb és interaktív online tartalmakat állít elő, ezáltal mélyebb kapcsolatokat tud kialakítani az adományozókkal. Azáltal, hogy jobban megismerte az online közönségét, a WaterAid optimalizálni tudta a webhelyét is a legjobb felhasználói élmény elérése érdekében. A WaterAid az említett lehetőségeket kihasználva a tavalyi évben biztonságos ivóvizet tudott biztosítani 2 millió embernek, illetve csatornázást 3 millió embernek.

Fedezze fel, hogy miként használta fel a többi szervezet a Google Nonprofit Szervezeteknek programot arra, hogy jelentős hatást érjen el.