Charity: Water

A világban 663 millióan tiszta víz nélkül élnek. A „charity: water” küldetése: változást elérni e téren tiszta és biztonságos víz biztosításával a fejlődő országokban élő embereknek. A szervezet több tucat tengerentúli helyi partnerrel együtt dolgozva már több mint 21 000, vízzel kapcsolatos projektet teljesített annak érdekében, hogy több mint 6,4 millió személy jusson vízhez, higiéniai szolgáltatásokhoz és fejlett egészségügyi berendezésekhez.

Művelet mérete

Large

Ágazat

Nyilvános, társadalmi hasznot szolgáló

Célok

Adománygyűjtés

Az ismertség növelése

Irányítson forgalmat a webhelyére

Termék

Google Ad Grants

YouTube Nonprofit program

Fotó készítője

Charity: Water

Webhely

https://donate.charitywater.org/donate/home

A kihívás

Annak érdekében, hogy mindenki hozzáférjen a tiszta és biztonságos ivóvízhez a világon, a charity: water célja a támogatók nyílt bevonása az adományozásba, valamint az ismertség növelése és az új adományozók elérése az online jelenlét maximalizálásával.

Történet

A charity: water igyekezett kiterjeszteni az online jelenlétét a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatáson keresztül rendelkezésre álló díjmentes eszközök révén. A szolgáltatás interaktív, közösségi, elemzési és optimalizálási eszközeit használja a leendő adományozók felvilágosítására, miközben a támogatóknak vizuális bizonyítékot mutat arra vonatkozóan, hogy hozzájárulásaiknak köszönhetően közvetlen hatást képesek elérni.

A Google Térkép használatával a charity: water összeköti az adományozókat az adományaikkal – hozzájárulásukat követően az adakozóknak GPS-koordinátákat és fotókat küldenek, amelyek segítségével nyomon követhetik adományaikat, valamint az általuk kifejtett hatást.

A YouTube lehetővé teszi a vízprojektben részt vevők számára az előrehaladásuk dokumentálását azáltal, hogy platformot biztosít a charity: water személyzetének, hogy köszönő leveleket küldjenek az adakozóknak, illetve videókat rögzítsenek a helyszíneken, melyekkel személyes történekeket közölhetnek arról, hogy miként biztosítottak az új kutak biztonságos és tiszta, iható vizet.

Ezenfelül a charity:water a Ad Grants segítségével növeli az organikus és fizetős keresési találatok megjelenését, olyan kampányok létrehozásával, amelyek arra ösztönözték az embereket, hogy ismerőseiket és rokonaikat a charity: water jótékonysági szervezetnek való adakozásra sarkallják a hagyományos születésnapi ajándék helyett.

Küldetésünk, hogy tiszta és biztonságos ivóvizet biztosítsunk világszerte mindenkinek, és a Google támogatásával nap mint nap közelebb kerülünk ennek a célnak a megvalósításához.

Tyler Riewer, márkatartalmakért felelős vezető

Impact

„A Google Nonprofit Szervezeteknek egy év leforgása alatt hozzájárult a webhely forgalmának 350%-os növekedéséhez, az összes látogató számának 300%-os növekedéséhez, továbbá 333%-os növekedéshez a videók megtekintésének számában.” – árulja el Tyler Riewer, a charity: water márkatartalom-vezetője

Mióta a csapat a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatást használja, az online tevékenység gyors ütemben nő. A szervezet ezenkívül kialakított egy lelkes támogatókból álló közösséget is a személyre szabott, köszönetet mondó YouTube-videóknak, a Google Térkép képességeinek, valamint a keresés alapú hirdetéseknek és a közösségi médiának köszönhetően.

2015-ben a charity: water útnak indította éves szeptemberi adománygyűjtő kampányát, melynek témája a #NothingIsCrazy (Semmi sem őrültség), arra ösztönözve a hétköznapi embereket, hogy különleges dolgokat hajtsanak végre a tiszta vízre való adománygyűjtés jegyében. A Google eszközeinek segítségével a kampány majdnem 1900 egyedi adománygyűjtőt ért el, és 1,8 millió dollárt gyűjtött, melynek köszönhetően 60 000 ember jutott tiszta vízhez a fejlődő országokban. A Google Analytics segített abban, hogy a csapat megismerje a résztvevőket, meghatározza a konverziós arányokat, valamint vizuálisan megjelenítse a kampány promóciós videójának adatait.

A charity: water most a Google eszközei révén ér el új közönségeket, és arra inspirálja őket, hogy befektessenek egy olyan világba, ahol mindenkinek tiszta vize van – azáltal, hogy csatlakoznak a szervezet havi adakozó programjához, melynek neve The Spring (A forrás).

Fedezze fel, hogy miként használta fel a többi szervezet a Google Nonprofit Szervezeteknek programot arra, hogy jelentős hatást érjen el.