Thrive DC

Az 1979-ben alapított Thrive DC küldetése a hajléktalanság megelőzése és megszüntetése Washington város területén.

Művelet mérete

Small

Ágazat

Humanitárius szolgáltatások

Célok

A hatékonyság növelése és a műveletek optimalizálása

Adakozók keresése

Adománygyűjtés

Az ismertség növelése

Hatékony kommunikáció és együttműködés

Irányítson forgalmat a webhelyére

Terjessze ki elérését

Önkéntesek toborzása és képzése, kapcsolatépítés

Termék

Google Workspace Nonprofit Szervezeteknek

Google Ad Grants

Fotó készítője

Thrive DC

Webhely

https://www.thrivedc.org

Kihívás

Washington D.C. teljes lakosságának 16,4%-a szegénységben él1, és a lakhatási költségek évről évre folyamatosan emelkednek. A Thrive DC szervezetnek gyorsan és hatékonyan kell cselekednie, hogy a fővárosban csökkentse a növekvő hajléktalanság kockázatát, amely jelenleg 7400 embert érint2.

„Amikor valaki 3 millió dollárnyi adományt gyűjt, hogy évente több ezer élelmiszeradagot biztosíthasson a rászorulóknak, és segíthessen másoknak a leszokásban, a börtön utáni rehabilitációban vagy az álláskeresésben, akkor a legnagyobb félelme az eredménytelenség. A Google Nonprofit Szervezeteknek segítségével eredményesebbek lehetünk.”

Daniel Meloy, a Thrive DC fejlesztési igazgatója.

Történet

Egy tipikus reggel a Thrive DC-nél: 150-200 ember reggeliztetése, amikor ügyfeleink használhatják a mosógépeket is, és le is zuhanyozhatnak. A Thrive DC minden héten droghasználattal kapcsolatos tanácsadást, börtön utáni rehabilitációs programokat, egy élelmiszerbankot, szakképzéseket, számítógépterem-használatot és postaszolgálatot koordinál 1000 ügyfele számára. A mindössze 16 munkatársat foglalkoztató Thrive DC minden évben több mint 2000 ügyfélnek segít, 2400 önkéntest koordinál, 160 000 adagnyi étkezést biztosít, és több mint 63 000 kilogramm élelmiszert oszt ki élelmiszerbankján keresztül.

A siker kulcsa a produktív csapat, az alaposan megszervezett önkénteskezelési rendszer és a hatékony adománygyűjtési stratégia. Amikor Google Nonprofit Szervezeteknek-csapatunk meglátogatta a Thrive DC washingtoni irodáját, hatalmas büszkeséget éreztünk annak láttán, hogy termékeink mekkora segítséget nyújtanak az egész csapat számára.

A hatékonyság kulcsfontosságú a kis létszámú csapat számára, amelynek munkája ezrek életét változtatja meg. A Google Workspace segítségével a Thrive DC még produktívabb lehet. A Google Naptár segítségével minden héten több száz önkéntest jelölnek ki hat különböző programra, az események pedig színkóddal vannak jelölve, így egy szempillantás alatt látható, hogy melyik csoport mikor végez önkéntes tevékenységet. A Google Drive és a Meet új szintre emeli az együttműködést: „Önkéntes-adatbázisunk kezelésekor mindannyian ugyanazon a Google-táblázaton dolgozunk. Így két óra alatt befejezünk olyan feladatokat, amelyek másképp két hétig tartanának” – árulja el Kira Lanier, a Thrive DC fejlesztési vezetője. „Ha nem egy helyen vagyunk, a Hangouts csoportos csevegésében kommunikálunk.”

„A Google Workspace-nek köszönhetően gyorsabban elvégezhetjük a feladatainkat, és több időt fordíthatunk a közösség szolgálatára.”

Kira Lanier, a Thrive DC fejlesztési vezetője


„A közösség szolgálatának” nagyon konkrét jelentése van a Thrive DC számára. A lényege, hogy minden nap ételt és gondviselést kínáljanak a rászorulók számára, és az is, hogy segítő programokat fejlesszenek a hajléktalanoknak, akik így újra beépülhetnek a közösségbe, önellátóvá válhatnak, munkát találhatnak, és végül újra otthonra lelhetnek. Az ilyen nagyratörő célokhoz egyre több erőforrásra van szükség. A hagyományos, offline adománygyűjtés továbbra is fontos a Thrive DC számára, azonban a közvetlen, levélalapú adománygyűjtési csatornák nem növekednek. Online eszközként az Ad Grants új adománygyűjtési lehetőség előtt nyitotta meg a kapukat. „Támogatóink többet tudnak rólunk, mint eddig bármikor, ennek pedig az az oka, hogy ingyen hirdethetünk online felületeken. A Google nélkül nem lennének meg a szükséges forrásaink” – tette hozzá Alicia Horton ügyvezető igazgató. A Thrive DC online adományozási csatornái már minden évben kétjegyű százalékokban mérhető növekedést érnek el.

A Google Nonprofit Szervezeteknek hatása

  • A Google Workspace drasztikusan megváltoztatta a Thrive DC működését; segít az önkéntesek kezelésében, a kommunikációban és még az új tehetségek felderítésében is! A csapat története során először vett fel úgy munkatársat, hogy nem találkoztak vele személyesen. A Meet szolgáltatást videokonferenciákhoz, a Google Drive-ot pedig dokumentumok megosztására használva mindenki egyszerűen és egyszerre folytathatja munkáját különböző helyszínekről.
  • A díjmentes Google Workspace és Ad Grants szolgáltatásoknak köszönhetően évente több mint 1000 orvosi vizsgálatot és 40 000 további étkezést biztosíthat a Thrive DC az ügyfelei számára.
  • Az Ad Grants segítségével:
    • 2017-ről 2018-ra 38%-kal nőttek az online adományok.
    • A webhely akkora láthatóságot ért el, hogy a Thrive DC elegendő önkéntesi jelentkezést kap online, és már nem kell időt fordítania a toborzásra. Így minden évben 40 munkanap nyerhető, és a rendelkezésre álló pluszforrások segítségével a Thrive DC 5400 orvosi vizsgálat költségét tudja fedezni a közösség számára.

1 Forrás: U.S. Census Bureau, District of Columbia (Amerikai Egyesült Államok Népszámlálási Hivatala, Columbia Kerület), QuickFacts, 2017
2 Forrás: United States Interagency Council on Homelessness (Amerikai Egyesült Államok Hajléktalanügyi Intézményközi Tanácsa)

Fedezze fel, hogy miként használta fel a többi szervezet a Google Nonprofit Szervezeteknek programot arra, hogy jelentős hatást érjen el.